Friday 2 November 2012

İlk Yazı - Erasmus Yazıları



ERASMUS YAZILARI




Fransa'ya indikten sonraki ilk yazı,


"Fransa Erasmusunun en ballılarından biri olarak, Paris uçağında yanında oturduğum Fransızla aynı şehirden çıktım. kiralanılan arabayla yurduma kadar bırakıldım. duty freeden aldığım Jameson'u Paris Orly'de yere düşürüp kırdım. yurdumda tanıştım 7 kişinin 3'ü Hindistan, 3'ü Filipinli ve 1'i Çinli çıktı. Asyalının asyalıdan başka dostu yoktur. Kalacağım oda AFS mülakatlarındaki gibi Harry Poter'ın ailesi tarafından verilen odayla kapışır. Wifi görsün diye perde asan kol kıvamında havada tutulan bir laptopum var. Hava yorganla yatacaksın tadında bir yayla gibi. Ha bu arada bildiğim 10 kelime fransızcayı iyi pazarlıyomuşum bunu farkettim. Eyyorlamam bu kadar"



6 Eylül 2012, Le Havre

No comments:

Post a Comment